Födelsedagen va helt okej

Började med en långpromenad sen så blev de frukost på Anglé med Armin, Iman, Saman och Parham. De va riktigt trevligt, tack boys. Sen blev de en sväng förbi jobbet och sen till Salem, De däremot va nog den bästa födelsedagen på läääänge!

Jag och Melvin fyller ju samtidigt så Rosen och Dannie beslutade sig för att göra nått lite större än att dra ut och käka sen vidare o supa så Rosen som är kock och Dannie som har ett stort intresse för mat lagade en 3 rättersmiddag hemma hos Dannie.
Till förrätt blev de hembakat bröd med gratinerad mozarella och jättegod körsbärstomat röra.
Varmrätt blev de Kalv innerfilé potatispure med honungsmarinerade rotfrukter, rödvinssås och nån annan asgod sås.
Efterrätten va ju asmotherfuckinggod! De va Pannacottahalloncheesecake med bärsås och riven choklad. ALLTING HEMMALAGAT!
Helt otroligt, jag är riktigt nöjd och TACK igen grabbar, ni gjorde mig väldigt mätt och belåten.

Jag drog hem efter maten för dom drog vidare till nån Playboyfest och jag va verkligen inte på G igår, ska fira mig själv nästa helg ist.

Idag vaknade jag 6 och gick upp o sprang en timma typ, lite mer kanske. De va riktigt skönt, jag fick hjärnan att börja rulla och nu har jag lite andra ideer på gång. Jag tror du kommer bli chokad när du kommer hem igen.

HAHAHAHAHA jag såg en bild och du ser verkligen ut som Pop Eye.

Fan jag vet inte hur jag ska kunna blogga via iphonen, kommer typ inte ha tillgång till dator så jag kommer ha svårt att uppdatera här, men jag ska försöka komma på nått.

Nu ska jag snart hem igen, fan jag är helt trött. Måste upp tidigt imorgon och fixa en jävla massa. Jag kommer ha FULLT upp den här veckan.

 

Heltah Skeltah - Everything Is Heltah Skeltah

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0