Folk är ju roliga...

Jag svär på Gud, folk är riktigt roliga. Iallafall inom musik världen, så mycket haters och så mycket snack för absolut ingenting. En vän till mig la upp ett par bilder på mig i sin hiphop blogg, nu är de kaos! Folk snackar höger och vänster och allt är ba cock. Men vad är de som gör att dom ens yttrar sig? Jo det är bara avundsjuka där dom själva inte får göra vad dom vill, jag skiter ju i vad folk tycker och tänker och jag börjar nästan tycka de är roligt med haters, meeen det finns en gräns på vad som kan sägas och inte sägas. Sanning kan jag ta, åsikter kan jag ta men lögner och påhitt? Mother fuck no att jag tar de. Inte en chans!

Jag ska berätta lite om en person som finns i mitt liv just nu, det kan verkligen inte bli bättre. Han är en ensamvarg som ogillar folk vid sig till en viss gräns, det enda han tänker på är hur man snabbt tjänar pengar och han lyckas. Driftigare människa får man leta efter, jag har lärt mig och kommer lära mig så mkt av honom. Han har blivit lite av en livscoach och en jävligt bra sådan. Alla behöver den perfekta livscoachen i sitt motherfucking liv och jag har hittat den som fyller upp mina krav osv. En dag kommer du hitta en också.

Har börjat spåna på en ny grej nu som antagligen varenda människa i hela de här landet kommer vilja suga kuk för att själva göra. Jag kommer få mkt cock för de till en början, sen kommer de vända.

wow nu ska vi iväg igen, hela tiden på språng, åkersberga here we come..




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0