Handdukarna försvann

Andrea om du läser de här kommer du skratta sönder dig!

Hjälpte ju Mofo igår med hemmet, tvätten osv.. Men jag gick hem innan sista tvätten va klar för jag pallade inte.. Men jag sa verkligen 100 ggr till honom att han måste hämta upp tvätten, skickade sms och påminnde honom och han skrev att han skulle käka sen skulle han fixa de..

Nu för 10 minuter sen fick jag ett sms

-Mannen någon har snott mina handdukar


HAHAHAHA dear mother of god. Jag kan inte låta bli att skratta För de va exakt de jag sa skulle hända om han inte hämtade upp de.. Omg, bästa sättet att vakna på. Han lär ju va så lack.


Idag vet jag inte va jag ska göra riktigt, antingen ut o käka med Melvin och Dannie eller så blir de bio med han som blev av med sina handdukar haha! Imorgon kommer iaf pappa och brorsan, kommer bli häärligt att träffa dom.






Äckligaste skiten jag någonsin ätit, jag älskar sushi och skulle kunna leva på de livet ut men dom här jävla sushi wrapsen va ju helt äckliga. Fattar inte vem som kom på de.






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: andrea M.

HAHAHA så efterbliven han är HAHAHH MOFO borde fan byta namn till MONGO hahaha FROME MO FO TO MO NGO hahhah.. Palla bli av med handdukarna fan hahah Robban vart av med sina fucking shoes från gymmet hahahah

2010-03-05 @ 13:59:46
URL: http://download.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0