I'm back

Sååå nu är jag äntligen tillbaka.

Har haft en riktigt sjuk helg kan jag lova.
Skulle ju va med och fira min farbror men de slutade med att jag fick jobba där ist. Jobba jobba jobba.. Nu är de så att jag troligtvis har fått jobb där från 1 april också, hur bra är inte de då. Äntligen börjar saker o ting hända här. Nöjd!

Fick ett sms inatt som jag verkligen kunde relatera till och därför kunde jag ge dig de svaret du ville ha. Hoppas du förstog vad jag menade med de jag skrev.

Fick också veckan utskällning på sms haha, helt onödig också. jag svarar ju inte i telefon när jag sover för jag sover, men den här åsnan säger att han ska sluta ringa mig för jag svarar aldrig, nu är de såhär att jag pratar med åsnan 6 ggr per dag och när jag inte svarar 1 gång blir pachen lack.. Mannen kom igen.. Du är ju rolig.

Fått i uppgift att köpa gardiner och taklampor till en snubbe som verkligen hatar att handla. Jag vet inte hur han kan ha så mkt prylar hemma om han aldrig varit i en affär typ.

Hahahahahaha dear mother of god ni skulle hört vår middags konversation i söndags, vi skulle ha ett litet möte men de spårade ur. de va nog den mest otippade, sjukaste, roligaste konversationen jag har varit inblandad i. vad ska man säga, som där 2 är som bill o bull fast jugge och iranier.




Och så till de som inte alls är så jävla roligt, till re som har läst en viss blogg och fått en syn ni aldrig trodde ni skulle se, jag trodde inte heller att jag skulle se en sån syn och de va 100% ofrivilligt och jag visste inte om de fören ni tog upp de. Och de va inte av den anledningen de stod att de va..


Och till er som tror att ni är bortglömda, det är ni inte jag har bara tagit en paus ifrån Gotland för jag pallar inte längre, ni är fortfarande ALLT i min värld och jag kommer ner snart och så..








OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0