Jag trivs i sthlm som en fisk i vattnet

Kom precis hem från en liten tripp på sture.. Postat klockorna nu så ni som väntat i ett par veckor behöver inte vänta längre. Solat och bokat tid till att fixa mina naglar har jag också gjort, ÄNTLIGEN! Ska snart iväg och köpa mig ett par skor och ett par svarta jeans. Måste ha nått klokt på jobbet. Skulle egentligen jobbat på TP idag men jag vet inte vad som har hänt haha, är tydligen bra på de jag gör iaf.

Satt som sagt och kollade på bilder från Kina igår, jag vill typ flytta dit och aldrig mer lämna Kina. I'M IN LOVE!! ärligt talat, de va de sjukaste jag har sett. På gud, jag dog när jag såg shoppingcentret och när jag såg lägenheterna. Det är helt insane, ingenting kan bli större än där. Jag ska flytta dit. Men först blir de en månad i Oktober sen hem och jobba lite till sen drar vi på riktigt. Håller på att planera in en weekend nånstans nu också, har inte riktigt bestämt oss vart vi ska ännu men nånstans ska vi i maj iaf. Om nu allt går som de går.

Nu ska jag duscha av mig solarium lukten och städa lite här, Ser ut som irak efter att Mr Mr kom hem och började packa upp sin shit/dra fram alla kartonger.. Mother of god!

Krs-One And Buckshot ft Sean Price And Loudmouf Choir - Amazin





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0