JUMP JUMP!

Ojojoj har suttit hos Patte och lyssnat på rakt igenom bra musik. Lyssnade på gamla klassiska hits och tragiskt nog visste han inte vilka Kriss Kross va.. WTF man vem vet inte vilka Kriss Kross va. Bakofram vända byxor och hoodie liksom, de va ju hett då.. Alla jag känner gick runt så när dom slog igenom. Tillochmed jag! Åh va jag saknade Kriss Kross tiden när vi lyssnade.

Imorgon ska jag än en gång in till stan och förhoppningsvis ska vi ta provbilder på klädkollektionen. Jag ska bli nya ansiktet. Jag lovar ni kommer älska de, med mina "konstigt unika" drag kan de inte gå fel. Jo om kameran inte gillar mig, men den verkar ÄLSKA mig just nu.

Skrev en enligt mig den bästa versen någonsin. Eller ah iaf en halv vers. Nu ska de läggas trummor och se Leon, sen ska jag fan ta o sova. Big day tomorrow!!


Kriss Kross - Jump Jump

Oouuf jag vill dra på mig kläderna bakofram och hoppa! JUMP JUMP!

 

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0