Kan klockan bli mer snart!

Ååh varför ska han alltid väcka mig när han ska träna, vad ska jag upp halv 7 o göra? Åååh jag vill sova lite till fast jag är inte ens lite trött längre. Men jag vet att jag kommer va ikväll. de sjukaste är att han säger att han har sovmorgon när han går upp 7. Wtf come on! 10 är sovmorgon, 7 är fortfarande natt typ. Tur att du inte väckte mig igår när du gick upp 5, jag hade krigat.

Snabb sammanfattning om igår, vi lyckades fixa en hel del igår så de va en overall good day, träffade lite nya människor och disskuterat en massa resor ch jobbplaner. Börjar bli de enda man gör på sina lediga dagar, sitter på café och snackar planer. Och alltid när man sitter med Armin så är de alltid nått som får en att skratta ner sig själv, wow!

Idag är de en lite mer hemmaorganiserar dag, när han kommer tillbaka från träningen blir de städning, jag har redan gjort toaletten för jag hade ingenting att göra, ärligt talat vem städar en toalett klockan 7 på morgonen. Och när jag säger städar menar jag hela köret, skrubbat badkaret, handfatet, väggarna, toan, spegeln och golvet. Bara taket kvar men de får fan va haha. Sen iaf så ska vi storhandla typ tonfisk, massa frukt, en mixer och en Micro. De va nått mer men skitsamma.. Sen 15.15 ska jag äntligen fixa mina naglar, och sen till sist blir det rönninge, hem till Mel och se vad som sker..

Jag har officielt stängt poolen för allmänheten nu. Det är bara en deepsea diving man från Gbg som är välkommen. Han missade dock första babysimmet igår men de kommer fler dagar.

Hoppas jag är ledig ihelgen för isf blir de en liten roadtrip till Göteborg, blev dit bjuden igår så jag hoppas jag kan. Skulle va riktigt kul faktiskt. Orkar inte vänta ett helt liv igen.

Wow min inlägg blir bara längre o längre men den är för att jag inte kan lägga upp musik från mobilen :/ aja, nu ska jag städa köket... See ya around the corner.




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0