Makt och Ledarskap

Det finns olika typer av malt och ledarskap, alltid är de inte goda gärningar som ligger bakom de. Det är skillnad på att nyttja sin makt och utnyttja sin makt. Hade jag varit den som suttit på makten hade jag gjort nått bra av de hela, jag hade blivit en Gandhi/Obama kind of ledare. Jag vet att om fel parti vinner kommer vi sluta som lilla USA och jag antar att det inte är dit vi vill komma. Vem skulle du liknat om du hade makten i dina händer?

Fresh like a sunkiss in the morning, that's how it felt when we meet and I first laid eyes on you. It's like you walked right out from my fantasy and the other night we matcher perfectly, it's abvious you were made for me. We stayed up all night, talked and played. I fell asleep in your arms and when we woke up we went to à fancy restaurant, aet and laughd. You had to go to your next show so I went home thinkin it was a dream. I never thought in à million years you'd call... But you did and it was not a dream.





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0