Wow vilket deeptalk de blev igår

Igår när vi skulle ut o käka slutade de med att vi tog ett glas vitt på Grodan ist, satt ute i sofforna och bara pratade o pratade. Riktigt skönt va de iaf. Sen gick vi till Coop o köpte sallad :p vi har nu kommit överens om att det är slut med att äta ute, så mkt pengar som går åt till de, det är banalt. Anyway, vi kom hem, kopplade in Tvn och låg o kollade på bilder i 1 timma sen fick jag frågan...

När blir du jobbig?

Jag visste inte hur jag skulle förklara de men jag är drog en historia om fÖr några år sen och jag tror de va de bästa svaret på länge, sen satt vi och pratade om folk i allmänhet. Hur snygga människor orkar vara så odriftiga och bara väntar på att allt ska serveras till dom. Jag kan inte förstå hur man kan va lycklig utan att få känna att man har förtjänat sin förmögenhet. Visst, jag skulle inte tacka nej till pengar, aldrig i livet, men jag skulle fortfarande nånstans velat kämpa för dom. Ah ni som är kloka och tänker fattar va jag menar.

Funderar på vad jag ska göra idag, jobbar inte idag och imorgon, jag ska iaf lämna in överkastet på kemtvätt för de luktar jag vet inte vad, damm och dam typ. Yani usch!

Uuft nu är de dags att gå upp och få nånting gjort.

Skriver mer under dagen.




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0