04:03 "Va är klockan?"

Sov som en bebis sen vaknade jag för jag trodde någon frågade vad klockan va men de va ingen här, Andra gången jag inbildar mig i sömnen att någon vill veta vad klockan är. Sov aldrig mer utan klocka för du har dödat min hjärna på riktigt... Inte Okej! Klockan står stilla tills på måndag.




Jag vill sova, har rätt mkt att göra imorgon faktiskt.

Jobba lite
Lunch med Joe
Gå en sväng till Melika
Jobba lite till
Möta Elias äntligen!
Hem och jobba lite till.

Inte nog med de ska jag göra allting när jag är så här förkyld.


Wow mother fuck! AJ, nös så hårt så jag slog huvudet i bordet nu..


Bishop Lamont Ft. Xzibit - Hallelujah

Oooh nu ska jag nog kunna sova gott igen.. Hallelujah, mmmh!






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0