En sväng som blev lång!

Vaknade idag och insåg hur trött och sjuk i kroppen jag va nästan påväg att stanna i sängen heeeela dagen but i didn't och det är jag glad för.

Gick förbi Melika på KS också, skulle dit en sväng, snacka lite och lämna en flaska cola.. Den där lilla svängen blev hela dagen typ, hade sjukt roligt! Blir nog dit en sväng imorgon igen innan jobbet.




Och nu till något som har följt mig i flera år..


För några år sen skickade en snubbe den här låten till mig och sa att han fick upp mig i hans huvud varje gång låten gick på.. De roliga är att han va inte ensam om att tänka på mig när låten spelades och igår så fick jag ett sms av en gammal gammal vän, det stod "wow Zeh, har du hört Hard not to kill med Gangsta boo? Om inte gör de nu för de är typ dig hon beskriver!" Haha jag vet inte varför men tydligen så är de många som håller med om de så de måste ju va så.. Själv gillar jag inte låten så där jättemycket men den är okej.



 Gangsta Boo - Hard Not To Kill






Nu kommer Jonathan med mat !! :D











OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0