Folk reagerar snabbare än X2000!

Måste säga att de är kul att se vilka vänner som tar vems parti i det som hände tidigare idag.. Sjukt mkt folk son har ringt, smsat och faktiskt mailat om situationen. Rätt kul o se hur lite liv folk har som själva tar illa upp av de han skrev till mig, ägde ut honom offentligt på Facebook så han blev tom på ord och tog bort Hela konversationen. Fick iaf veta att pappa har verkligen min rygg till 1000 även från afrika, äkta babalove.

Förövrigt blir jag inte friskare och jag är så uttråkad att jag börjar föra små konversationer med mig själv, kommer snart gå runt i cirklar här hemma och skaffa mig en sån inre flickröst som jag ännu inte har haha. Eller så kanske de är dags att sova, men först massa nässpray och strepsils, vill kunna prata imorgon!



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: Melvin

lite kul är det ändå.. helt sjukt hur folk lägger sig i o ställer frågor. tänk om du hade stampat ihjäl min mammas katt o pissat på min pappas grav :P iofs skulle ja aldrig ta en sån sak öppet om de va så att man blev så osams, men fan kom igen :) det är underhållning :D

2010-05-02 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0