Fullt upp i min vardag. I LIKE!

Igår va en dag full med händelser, somnade sent, vaknade tidigt, jobbade ett tag, åt lunch med Jonathan, gick till Melika, hem och jobbade lite, drog till solna på ett möte, hem jobbade lite till, drog till Gärdet och umgicks med lite vänner. Helt skön dag.

Idag blir de lika fullt upp.. Sitter och jobbar nu, letar och letar men vet inte vad som är vad för jag hittar hela tiden olika förklaringar på samma sak. ah men snart kommer Joe med mat till mig, är sjuk så pallar verkligen inte gå nånstans, sen ska jag jobba på TP ikväll också, skulle förbi Melika men jag hinner verkligen inte så jag ska hem till henne när hon skrivit ut sig ist. Soft som fan!



R Kelly Ft Jay-Z - Fiesta

 







OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0