Mannen vart fan fick du luft ifrån?

"Zehlin, skön självdistans. ja e 100% seriös med det. det enda som får mig att "hålla mig väl" med dig är att mina vänner är dina vänner, du e som en fucking infektion i varenda jävla vrå som finns i mitt liv. jag känner typ 2 pers som inte känner dig, o då känner dom ändå till dig duvet. vart ja än vrider huvet är det nån som kommer fram o viskar ditt namn i mitt öra o det som om folk vet att ja innerst inne e så trött på dig att ja vill slita lös skelettdelar på mig själv för att ha nåt hårt att kasta på dig. jag kan inte gå in på mina vänners loggar utan att se ditt namn överallt o din bild med ditt falska leende och lögnaktiga ögon som kryper ut ur ögonvrån på dig på din nya äckliga bild. vem tror du att du är?! flyttar inte du flyttar jag ifrån sthlm. värst av allt är att för ibland när du skriver till mig här o där känns det okej, ja kan vara snäll, men ja blir lika lack på mig själv varje gång över att ja sjunker så lågt att jag ägnar en trevlig bokstav till dig. kan du inte bara låta mig vara?! du är ÖVERALLT!!!!" - Melvin the faggit




Det blev helt plötsligt personligt och offentligt.. Hoppas du snubblar på dina feta ben din vidriga lurk. Ba se hur du ser ut.. HAHA mitt ansikte säger allt, jag ba vill inte stå där. SMUTS




Kommentarer
Postat av: Melvin

Sådär skrev jag ju inte. du har ändrat mitt inlägg. o du säger att ja e falsk!!

2010-05-02 @ 19:02:52
Postat av: Anonym

Mannen de står ju klar o tydligt på din Facebook... Vet inte riktigt vad jag har ändrat på men du kan ju berätta för mig..

2010-05-02 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0