Söndagnatt, sjuk och sjukt sugen!

Har legat här i sängen i 3 timmar ihopp om att kunna bli trött så jag kan somna och sen vakna och ha en sjukt härlig dg framför mig men neej! Jag blir inte trött, så nu ligger jag här och lyssnar igenom min gamla iPod som jag hittade i min gamla väska som jag tog med mig nu när jag flyttade upp alla mina grejer. MOTHER OF GOD vilka feta grejer jag har på den, de går inte att förklara. 694 råa hiphop låtar med bl.a. Bishop Lamont, Wu Tang, Xzibit, Tech N9ne, Planet Asia, B-Real, Cypress Hill, Method Man & Redman. Pallar verkligen inte skriva alla men ni anar inte hur glad jag är! Glöm att ni kommer kunna nå mig den här veckan. Jobba Med det administrativa och lyssna på bra musik. Wow kan de bli bättre?

Kom också över Will Smiths, enligt mig, fetaste låt någonsin. Beatet ba mördar! Damn nhä ni får lyssna själva.

Will Smith - Party Starter




Nu ska jag försöka sova igen! Godnatt




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0