Dagen hjälte går till .... *'trummvirrvel*

Letade frenetiskt efter en låt på youtube tidigare idag, alltså jag va helt inne på att hitta låten, satt och tänkte och tänkte i flera timmar. fick ont i huvudet. Skrev till Melvin men han svarade inte. Va helt säker på att han kunde hjälpa mig.. Men han svarade inte.. Hade låtfan på huvudet hela dagen, nu för 10 minuter sen, alltså 15:30 fick jag tag på Melvin. Skrev min luddiga förklaring och försökte nynna fram orden på tangentbordet och han fattade mig. Som vanligt, de tog 5 min för honom att hitta låten jag la ner hela min förmiddag på att hitta. Fan Melvin är bäst!

Dagens Hjälte går till MELVIN

 

And here it comes, Hold on ladies and gentlemen!!

 

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0