Pluggar för första gången sen jag lämnade skolan..

Det nya jobbet har tagit de steget längre och vill att man ska visa sina kunskaper om företaget, produkten och om lagar och regler (vad som gäller just den här produkten), och provet är imorgon, det innebär att jag som måste klara provet behöver plugga och vila så jag kan vara på topp imorgon när jag gör provet. Då kommer jag till meningen med bloggen,

Mina grannar.............

2 nätter i rad har dom borrat senare än 23, Mother F Jag vill sova då..
Och varjde morgon sen jag flyttade in har jag blivit väckt av borrar, innan började dom borra halv 9 men nu blir det tidigare och tidigare, idag började dom klockan 7.... Jag vill sova då!

Hoppas alla har borrat klart tills imorgon för på lördag då är de jag som borrar, extra tidigt och extra länge.. vet tyvär att det bara är 10 hål som ska borras men vafan får borra långsamt.

Bilder från sundsvall kommer upp snart också, hade glömt bort att vi va där men nu kommer dom upp :)










OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0