Ångest!

Vaknade idag och insåg att 10 dagar snart har gått den här månaden och om 20 dagar flyttar vi här ifrån! Hur ska man hinna allt och samtidigt få ihop allt ekonomiskt nu när jag har varit så jävla dålig i flera veckor...

På måndag ska jag tillbaka till jobbet och få ihop de så nästa månad går runt ordentligt.. Utan pengar kan jag inte betala jack shit och ångesten bara växer av att tänka på de.. Fuck, dubbla hyror också.. Jag älskar mitt jobb men jag behöver fast lön, de går inte annars. Spelar ingen roll hur bra de går, måste fortfarande ha en fast lön. I want to help you!

I november ska jag börja träna också, funderar på att ta upp dansen på riktigt igen också, gosh i miss it!

FUCK nog med ångesten...



Ikväll blir de som vanligt.. Först ska jag träffa Baba (ÄNTLIGEN!) sen möta upp Jonathan för att sen spåra ur! The Bridge, Nype och eventuellt nånting till.. Nu ska jag käka och duscha.. Smälla i mig my pills också. Ursch.









OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: sara

hejsan :) jag har knåpat på min design i flera dagar nu och nu vill jag veta vad DU tycker :) och ja, jag skriver detta till flera än dig, men jag vill bara ha lite support :D

ha det jätte bra! KRAM

2010-09-20 @ 18:42:11
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0