Ikväll @ The Bridge

Ska in till stan nu för att se på bio innan vi drar vidare till The Bridge.. Hoppas den här filmen är bättre än den vi såg sist, The Expendebles.. De va nog den sämsta filmen jag har sett på länge! Men dom hade iaf fått med alla actionhjältar från när man va liten. Hoppades att den skulle vara bra efter som att alla dom va me..


Nu ska jag ringa och väcka Joe igen... antar att vi kommer sent till bion men de skulle inte va konstigt..


 

Guguuu! Fan va de känns som de va längesen jag bodde på gotland.. Snart har de gått ett år.. Fortfarande är jag dock skriven på ön men inte länge till..

 

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du får en bra dag! =D

2010-09-06 @ 14:40:50
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0