Oseriösa människor utan mål i livet..

Det är såna som ni som gör att den bästa arbetsplatsen rasar ihop och blir den sämsta. Respektlösa själar som tar allt för givet.. Idag ska jag på jobbintervju, hoppas verkligen jag får de! I need it so badly right now.. Ett jobb där man inte jobbar ihjäl sig för 1800 i månaden.. Bluff vafan.. Gav de ändå 5 månader av min tid men tappade allt... Whatever, I'm living for the green paperplanes

Ooooh sitter och lyssnar på tung musik och ska snart laga käk, ashungrig! Måste börja fixa mig snart också.. uuuft!

Mamma kommer snart! Den 15 och stannar en hel vecka. Ojojoj va kul de kommer bli, massa presenter har hon med sig också :D borde flytta oftare haha. Hoppas brorsorna kan komma snart också.






Vi hörs efter 18 and wish me luck..



OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0