Tillbaka på jobbet

Är tillbaka på jobbet nu och jag måste erkänna att de är asskönt! Äntligen kan man iaf göra saker.. Nu ska jag bara se till att sälja också så är allt perfekt!

Den här veckan kommer vara full med saker eftersom att jag fått skjuta upp allt i flera veckor, idag ska jag till Tensta efter jobbet och spana in lägenheten, sen ska jag hooka med Armin, Äntligen! Imorgon va de något jag skulle göra men har totalt glömt bort de, tvätta kanske de va.. hmmm... är för trött för att komma ihåg.

Som sagt så är jag tillbaka på jobbet och nu har vi lunch, alla sitter och nördar framför datorn ist för att käka typ haha.. T.om chefen haha! Klockrent..




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0