2011 - Första inlägget.

Så varför har jag inte bloggat?

Jo det har varit en hel del på G, Har varit sjuk och mamma har varit här.

Nyår firade jag med Hamed Hamed och Camilla + Hennes 2 vänner, en av dom har strippat på privé ;)
Äänywääy.

Åker till Gotland imorgon, äntligen, inte varit där på nästan 8 månader och förhoppningsvis ser fräh de här så han är beredd på att jag kommer invadera hans liv en stund.

Idag har de inskaffats en tvättmaskin och 5 par gardiner, riktigt fina, ska hänga upp dom när vi kommer hem så ska jag visa er.







Is this for real?





OnE LovE

Kommentarer
Postat av: Johanna

Läs mitt senaste inlägg om Förspel och säg vad du tycker :) tack!



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :D

2011-01-24 @ 21:10:52
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0