Ska jag bli sjuk nu eller?

Sitter och äter frukost ihopp om att komma igång, jag känner mig sjukt seg, har en känsla av att min röst kommer försvina haha. Men ska överdosera alla mina läkemedel som jag köpte igår.. Nässpray, Strepsil, alvedon och idag ska jag nog köpa massa hostmedicin.. Goddamn jag måste bli frisk tills imorgon för då kommer Felicia till sthlm och de innebär utgång! wow ska jag verkligen, kanske en stund.. Ska fundera på de.

Ska snart tvätta också, vet inte om de bara är jag men jag tycker de är rätt avkopplande att tvätta.


Sitter och lyssnar på Gentlemans nya skiva, som vanligt är han sjukt bra. Oh Lyssna på skivan Diversity!

Gentleman - It No Pretty






wow time to shower.. Ooouf jag ska stå där en timma.. Holla at ya later!



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: Feliciaaae

Vad skall du FUNDERA på? :O

2010-04-30 @ 10:48:51
URL: http://itsjustaboutme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0