Sushi med baba

Kom hem för en liten stund sen och såg att Mofo hade gjort ett inlägg på nyheter24 om Anders S Nilsson, Jag va tvungen att lyssna på hans shit för att förstå vad Mofo's agressioner kom ifrån.. Jag fattade inte riktigt vad svenska folket jiddrar om.. Freedom of speach har jag hör men tydligen funkar inte de när de kommer till vissa saker. Jag förstår inte vad de va han sa som va så jävla fel? Han sa de kanske lite klumpigt på slutet och lät jävligt dryg men ska han få sparken för de? Ah nej jag vet inte.. De här landet spårar ju bara mer o mer...

Kom precis hem från en sväng på stan, lämnat av mr på tåget och lunchat med pappa. Riktigt mysigt faktiskt. Ska hoppa in i duschen sen vidare till Solna. Undrar hur de kommer gå.


Nu måste jag stressa vidare, vi hörs!





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0