Dags att vända på dygnet..

För att hålla mig vaken spelar jag uno med Andrea och lyssnar på Sean Price. Just nu iaf.. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Har nån nått roligt förslag? Film kan jag inte se på för då somnar jag bara plus att jag redan har sett 2 filmer idag båda boondock Saints filmerna.. ojojoj va bra dom är! Alla ni som inte har sett dom, SE DOM! Ska nog spela massa TV spel idag har jag en känsla av. De låter som en bra idé, kanske ringa några vänner och prata bort hela dagen eller tillochmed ta tjuren vid hornen och ringa Dig med stort B.



Sean Price - Figure Four





Har ni någonsin tänkt på hur mkt hat de finns därute? Folk hatar höger och vänster. Varför?
Allt handlar om avundsjuka. Men vad finns de att va avundsjuk på? Fan va glada för de ni har ist.. Och tro aldrig att ni är bättre än alla för de är ni inte.. Ni vet inte allt alla ggr och ni kan ha fel, INSE de bara! Nobody's perfect... Sorry men jag tror de är så.. rätta mig om jag har fel, men allt i dagens värld går ut på hämnd.. Vart börjar hämnden? Vart startar allt? Och vem ska avsluta allt?


Omg, jag ser dagsljus för första gången på 2 veckor, fan va lycklig jag blev.. I NEED LJUS! I NEED SOL! I NEED Pappa but most of all I NEED CRUZ!!






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0