Drömmar kan påverka din dag

Pratar med en vän som hade en sån hoppade dröm, ena sekunde va han här andra sekunde va han i kina osv.. Det hände nånting i hans dröm som gjorde så han vaknade och kände sig underlägsen och nere bara. Han är fortfarande helt deprimerad och kan inte få bort drömmen. Försökte hjälpa han men han fick andra bilder i huvudet så de va inte så bra de heller. Aja jag sa till honom att gå till studion och skapa magi, and so he did. Hoppas du har de bättre nu..

Sitter här i sängen och kollar ner på golvet, pussel, pussel är allt jag ser just nu. Då är frågan, ska man fortsätta lägga pussel eller ska man skita i de och ta ett med mindre bitar? Sami tkr jag är mystisk som från ingenstans börjar pussla. Han tror inte jag har de i mig, men han ska få se, oh yes han ska få se.. Kanske inte lägger klart de här 1000 bitars pusslet men förr eller senare ska alla få se, i'm made to do puzzle!



Medina ft Alex Rios - Sista Gången

 

 

 

Lycka till ikväll Meiioo och Ninos, ni kommer äga stället

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0