Kaktusar, möbler och självklart musik.


Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck



Igår har jag köpt en kaktus faktiskt, kände att jag behöver de.
Idag hae jag planterat om den och givigt den massa näringsmedel och sånt som växter behöver, pratat lite med den och tagit hand om den. ska göra den riktigt stor sen ska jag ge min nyckelpiga och min humla ett fint boende i min kaktus kruka. Don't ask but i love it!

 

 

Har insett att tv spel fortfarande is the shit! Jag såg ett klipp på youtube en snubbe som har varvat Super Mario Bros 3 på 10 minuter, de va tvääärcoolt! Har spelat allt som finns att spela dom här dagarna. t.om lärt mig början på super mario låten på piano, jag svär jag ska lära mig alla låtarna och bli lika gtym som snubben jag såg mörda pianot med alla mario låtar.

Enough with the shittalk..

Imorgon Torsdag ska jag in till stan och fixa lite buisness sen på fredag ska jag möta upp Mofo på Centralen och äntligen få träffa honom igen, it's been a long time. Får se om de fortfarande finns nått roligt att prata om.

Har äntligen fått ihop mamma Annelis vardagsrum nu också... Ni ska få se varför jag har varit okontaktbar/inte bloggat..

 

Första lasset från Jysk va

 

Soffbord
6 stolar
Matbord
Vitrinskåp
Skänk

 

De tog oss 2 jävla dagar att få ihop sen åkte vi till IKEA

 

 

3sits soffa
2 Fotöljer
1 Fotpall
Datorbord
Datorstol
2 Nattduksbord (tänkte skriva nattygsbord men blev skrattad åt)
Spegel spegel på väggen där
Klädsel till alla möbler

 

Kan lova er att jag är något trött på skruvar och möbler men så här blev resultatet.

 

 

Sjukt mysigt och avslappnande rum.

 

Nu ska jag spela Yoshi Island och sova. Vi ses imorgon, Funderar på att lägga upp en ny egobild men jag vet inte om jag orkarm ni vet väl redan hur jag ser ut.

Aja God natt guys

 

 

 

OnE LovE / Zehlin

 


Kommentarer
Postat av: Fräh weeeiiiääääzzeeey!

F.... allt de där fan kom hem..

2010-02-12 @ 00:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0