Wtf just happend?

Fick de längsta och jobbigaste smset p länge inatt.. va inte alls kul att läsa. kan inte svara på de heller för jag är pissfattig just nu..



Cypress Hill ft. Damien Marley - Ganja Bus

 

 


Börjar på riktigt må fruktansvärt dåligt för att jag inte får nått gjort över huvudtaget, nu måste saker börja hända annars kommer de bara bli som förut.. Jag mår inte bra av att inte göra nått, sån inre stress som bara kliar i hela kroppen, what to do what to do..

Kommer iaf ha lämnat Gotland helt innan april, morsan håller på att fixa lägenhet nu så hittar jag inget innan hon gör så kommer jag flytta med henne.. måste ner snart och hämta allt som är mitt, vet inte riktigt hur jag ska göra de på enklast sätt men jag måste ju göra de.. i need my stuff liksom..


Nu veckan som kommer kommer jag ligga i som fan, jag ska fixa allt som behövs fixas och jag hoppas att läkaren ringer på måndag..

Nu ska vi hem till Dannie o laga mat.. See ya






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0