Ännu en sömnlös natt

Vad gör man åt sömnlösa nätter? Kan ju inte göra nånting här ute heller och de suger ganska rejält! Jag vill göra nått stort för en gång skulle, göra nått som ingen annan har gjort, det är inte omöjligt, tro mig. Jag ska lyckas komma dit jag vill nå!

har fan varit vaken i snart 40 timmar, vet inte om jag ska gå o lägga mig eller inte, jag känner mig inte trött längre, har gått över den gränser.. Nu är jag bara stel och fryser som en naken hund i sibirien. Får för mig att jag ser saker också, nyss så kändes det som att varje gång jag tittade upp på den här gigantiska skärmen kom de ut en ansikte emot mig, de va lite skumt faktiskt..

Jag orkade verkligen inte fortsätta på diskussionen idag vi tar de när vi vaknar Bucc.
Du kommer bli uppkäkad!


Back to my scrabble..



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0