I can make it mine

Nothing too big or small
Anything you want you can make it yours
Anything you want in the world

Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you're in New York
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
Let's hear it for New York


Det är dit jag vill, New York, the big city. Snart är jag där, jag kommer vända allt upp och ner, jag ska ta med mig tillbaka de jag fått därifrn och visa Sverige vad som är vad.
I'm gonna run this town!
Victory is within the mile. I can feel it comin'



Nhä nu ska jag drömma mig bort i min egna lilla värld, imorgon börjar allt. Och på måndag är dagen jag tar tag i allt!





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0