Iphone

Det är egentligen helt sjukt vad man kan göra med sin Iphone.. Har tex fixat så nu kan jag göra beats på den, fick oxå ner autotune men jag hatar de så de enda jag kommer att göra med den appsen är att fixa ett beat där jag sjunger och sen ska jag lägga AT på halva så ni får höra hur fucked de är.. Fan vet inte vad som har hänt med musiken ärligt talat.. Men ska sluta irritera mig på den, vissa gillar att för nya sig säger dom, men autotune är inte nytt!! Fan de kom på 70-talet. vad är de som är så nytt med de.. "jag tycker det är dissrespekt att göra sånna beats dom gjorde på 90-talet, det är ju deras grej" Det fick jag höra idag av en kille som jobbar för mkt med sutotune.. DET ÄR ÄLDRE! Isf är de också dissrespekt.. Låt all musik ha sin egen genre, det går ju inte att göra nått och bara kalla de hihop tex för det är inte hiphop, det är housepop det ni gör!

Ooooouf sitter och kollar lite på youtube och jag hittade en låt som jag har letat efter hur länge som helst! Jag älskar youtube!

Onyx - Last Dayz
OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0