Life without living

Mmh sitter här och njuter av tystnaden Uno. Höll på att ge upp hoppet om människan idag.. va riktigt förbannad ett tag men jag fattar inte på varför, va inte sur på nån men alla jag pratade med gnällde över nått, inte om/på mig utan bara på nått.. haha fan kände de att verkande magsår, mensverk och gnälliga människor va inte bra för mig.. ojojoj va jag höll på att skada nått här hemma. Jag saknar Cruz!

Funderar på om man ska ta och sova snart, eller lägga sig i sängen och kolla klart dokumentären på mobilen, har ont i ryggen så jag orkar inte sitta..
Är sjukt sugen på rostad macka med ost och gruka med oboy.. Hmm.. Ska man eller ska man inte? Har ju fått strikta order om när jag ska sova och när jag ska äta.. De gick jätte bra i veckan men nu vet jag inte vad som har hänt faktiskt, nått hände iaf..




"du kommer bli stor med musiken för jag vet att du slår"

Redman feta Erick Sermon - React
Good Night Lovers And Haters




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0