Litar inte på oboy längre..

Sitter här och tänkte njuta av min oboy men när jag satt och drack så drack jag lite för fort så jag svalde en för stor sats och satte i halsen, eller inte riktigt satte i halsen men ni vet när klunken fastnar så där påväg ner. kändes som att den va fast där och tänkte va fast ett tag.. Ont som fan gjorde de iaf och jag kunde inte andas för de gjorde så ont och jag skrev de till Melvin som jag trodde skulle ha lite sympati och iaf säga "fan va jobbigt" eller nåt men neeeej...


M - Kvar jaw?

Z - ja jaw.. drack för mkt oboy på en gång så jag fick en oboyklump som fastna i matstrupen som sakta sakta rörde sig ner du vet, oooh va ont de gjorde

M - HAHAHAHAHAHAHAHA

Z - skratta inte jag kunde dött.. fatta den, "mördaren: OBOY" dunununnuuuuu

Ah jo tack för den...



Jag är as irriterad på att bloggen inte funkar som den ska, här gör den iaf inte de.. Hela de där verktygsfältet e gone.. Poooooff borta.. Kan inte ens lägga upp bilder eller låtar så de här inlägget kommer inte bli roligare än så här.. Aja de får väl gå idag då.. Har dessutom fått skriva in alla html koder själv då inte ens enter ville funka..

Tror allt elektroniskt har nått emot mig, typ transformers fast bara Haters! Min telefon vägrar gå in på youtube, och de går inte att se film för tydligen fungerar inte Quicktime på den.. den funkade igår när jag vaknade och såg klart en film sen igår när jag skulle lägga mig vägra fanskapet funka, ingenting gick att se på.. Datorn har börjat sega ner som fan, mottagningen ute på landet är värdelös.. ja listan är lång..


Kommer antagligen inte blogga lika intensivt dom kommande dagarna,
Imorgon åker jag till min bror och ska tattuera mig / spela massa massa tv-spel.. Där kommer jag slänga in en update lite då och då.. Kanske till och med en bild på tattueringen.. så långt vi hinner iaf..
På torsdag åker jag hem till mamma (som inte äger eller någonsin har ägt en dator)
På fredag drar jag till sthlm med min kära mor.
Vet inte när jag kommer hem, de beror heeelt på läkarna.



Ah nej nu ska jag hämta Multivitamin juice och se om jag kan dricka de utan problem..


.. oooh äntligen hör du av dig :) hoppades på en längre stund men de va kul att du skrev iaf :) Mer med tiden hoppas jag på ..




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0