Okej nu Räcker de!

Det här måste få ett jävla slut. vafan palla stampa i ett värdelöst jävla dike där ingenting händer, Jag behöver inte de här. Jag behöver ingenting längre! Jag behöver komma från den här ön på riktigt nu!
Sitter ute hos min Baba och jag kan lova er att det inte finns någon bättre just nu. Kan koppla av och bara skita i allt annat. Stressen, finns inte. Folk, finns inte. Jobb, är sjukskriven. Allt är bara fridfullt här, de enda jobbiga är att det är så satans kallt...
Har iaf haft roligt framför Datorn med Hamed och Ali ett tag, haha jag sprack nästan, kul o se att er igen och tack för att ni gjorde min natt ännu lite roligare.
Blev Dåligt med låtar idag men som sagt jag har inte haft Dator så mkt och dessutom har jag nått på G som ni snart kommer få höra.
Nu signar jag ut. Dax För sängen så här kloickan halv 11 på en förmiddag, det är ju ASBRA !! en hel dag kommer försvinna nu aja wtf..


Sov gott alla mina Tjockisar




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0