S.D.R

.. i saw your smile ..


Fyfan va jag har smärtor idag, det är inte ett skämt asså. Jag har riktigt ont i magen och jag fattar inte vad det är som tar sån jävla tid, skulle fått en remiss till magläkaren förra veckan men den har ännu inte kommit, börjar undra om dom har glömt mig, de skulle va riktigt illa isf..

Satt o såg på när dom lagade mat förut, riktigt skojare asså.. Blev tvingad att skicka massa shit till sölvesborg o jag vet inte vad faktiskt..

Nu ska jag se klart So You Think You Can Dance sen ska jag spela pyttelite poker och sen ska jag slänga på en film och sova.. känner att jag inte riktigt orkar göra nått annat idag..

Imorgon kommer Cruz, jhag längtar så sjukt mkt. tror inte att ni fattar..



.. when you saw it was me ..





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0