That thing could be a problem

Igår pratade jag länge länge med Cruz på skype, eller försökte, han stängde av ljudet i 10 min kanske, men sen gick de bra. Han berättade en massa roligt, eller han tyckte de va roligt jag förstod hälften och då va de mest snack om köttbullar. Fick en sång och dans uppvisning iaf, de va riktigt roligt. Men som vanligt stängs de av när de blir som roligast..

Jag saknar dig bebis!

Idag ska jag nog åka hem tror jag, om jag orkar.. fast jag vill va kvar här men jag har fan ett liv också..
På fredag blir de iaf sthlm :) Sthlm sthlm sthlm!!



George Cole - Dope
En låt som verkligen får mig att sakna sthlm och Cruz.



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0