Mitt längsta och mest innehållsrika inlägg.

" Asså jag vill bara ner till Gotland dra till stranden, jag skiter i brudarna jag vill bara dricka min bärs, spela beach volleyboll och äta en mat " - Rosen

Har nog aldrig hört nån vilja spela volleyboll och dricka bärs så mkt som Rosen vill asså, de är helt sjukt. Men den biten är en bit för sig...


Dagen började med att jag skickade 500 mail, de gick kanon. Sen va de snack om bio med Saman men de blev de inte utan jag Mel och Dannie drog till texas LongHorn i Södertälje och käkade mat och snackade en jävla massa skit. Ser en brud få den största bukett rosor av sin dude, ah gulligt va.. Hmm nhä inte de minsta, hade väl varit en sak om de va ett shysst ställe, då hade jag fattat grejen, men Texas, KOM IGEN! Typ somk att gå på första daten på McD, DE HÄNDER INTE!
Ah sen iaf så drog vi till Passione och drack, eller jag drack vatten men drack gjorde jag. Vi hade sån tur att de va Kareoke ikväll också så självklart sjöng vi me och hade asskoj som vanligt. Dom stängde och Dannie fick för sig att vi skulle dra till stan för att möta upp Rosen, Ah de va väl en soft plan så vi drog. På Rönninge station stötte vi på en skön dude som Dannie väldigt gärna ville prata med, de slutade med att vi satt och snackade först 20 minuter på stationen och sen 30 minuter på tåget. Ah han va riktigt soft. Gurra hette han, han va typ nästan ingenjör och hade kläder som han hade fått gratis, ah de va lite om honom. Jävligt skön kille asså, de ska han veta.
Sen va vi i stan, vi ringde rosen och sjöng för honom.. Ah låten säger allt...

Another level - Freak me

Sen mötte vi upp honom på nått hak som va helt okej ändå. Satt där till stängning och drog vidare, vad som hände när vi väntade på tuben är bara onödigt att skriva, hade räknat med de men inte på de där sättet faktiskt. Kul va de iaf. Sen va de nattbuss hem, Jesus Christ SuperStar va kallt de va, helt unfuckingbelivable.. Trodde inte kyla kunde göra så ont men de va de värsta jag har varit med om. Jag skojar verkligen inte, de va tamefan 20 minus.. Solen kommer i veckan va. Ah jo tjenare.. Dear Mother Of God va jag fryser, jag skojar inte men asså mina fötter är Blåa. typ som Andreas va när vi va i Sundvall en vinter och knatade runt vilsa (hon bor där så jag vet inte hur hon hamnade vilse) och kalla på varsit håll.

På bussen iaf kom vi fram till att vi ska åka ner till Gotland hela gänget i sommar och dra till stranden dricka bärs, spela volleyboll och äta en God mat. Tror jag fick höra de 50 ggr inom loppet av 40 minuter. Rosen måste verkligen vilja åka dit så pass att han skulle kunna skriva en hel bok om bara den grejen.

 

Imorgon kommer jag ha fullt upp så de blir nada bloggande.. Kanske slänger upp en snabbt innan jag drar men de är inte troligt. Brorsan och baba kommer in vid halv 12 så jag ska möta upp dom då.. UFFT ! Varför så tidigt, oh my fucking god! Ska ta bilder med Elias också, damn jag vet inte hur jag ska hinna, men jag måste få de gjort. Jag måste verkligen FÅ DE GJORT! På söndag blir de en riktig söndag. Sån där slapp dag. Umgås med halva familjen och bara slappa, sen kommer Saman hem igen. Ta en fika med honom och bara koppla bort. Oj a skönt de kommer bli. En söndag som jag faktiskt längtar efter.

 

 

Hahahahahaha handdukarna blev verkligen stulna, typ 20 handdukar bara försvann. Poor motherfucker du E men du är soft ändå, säger som du, tack för att du är du lixom.

 

Godnatt

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0