Tillbaka från kaoset

Idag har de bara varit kaos. Vaknade way för sent, kom en timma försent till stan när jag väl va där blev de bara mer kaos.. Först till fridhemsplan sen till st eriksplan sen till sist östermalm.. Där stod en flyttbil och de blev bråk med flyttgubbarna för dom va TOTALT CP! Vi drog och käkade sushi och trodde att dom skulle va klara men fuck no, så vi fick göra de själva ist, de gick snabbare än vi trodde. De va ju mest skokartonger så de va lugnt.. Sen skulle vi se film men vi snackade om annat skit ist.. Hoppas allt kommer gå bra nu.. Snart får jag min klocka också, gaaash va fin den va..

Nu är jag hemma och nu ska vi se Ghost Hunters och hoppas på att somna tidigare än 5..




Godnatt














OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0