Fredag och vad har jag inte gjort..

Jag har inte gjort..

Först och främst har jag inte sovit bra, men vafan sova har man tid för senare i livet eller efter..
Jag har inte fixat i ordning mig för ikväll och jag känner att det börjar bli lite bråttom..
Jag har inte heller hunnit tvätta allt jag vill få tvättat..
Ätit har jag inte heller gjort fan.


Vad har jag gjort idag då..


Vaknat
Åkt hem
Jobbat
Blivit filmad
Varit i Kista med Tee Adam Bojan och Tony

2 sista sakerna var sjukt roliga!!


Så vad ska jag göra?


Äta någonting mättande
Jag ska fixa i ordning mig och möta upp Tee m.fl sen ska vi ut och ha en kväll som aldrig förr..
Sen ska jag hem för imorgon är de upp och tvätta på morgonen och sen till jobb vid 11.. WOOPWOOP

Träffa Stephoney ska jag göra imorgon också, fan va kul de ska bli..



Vybz Kartel - Love Dem













OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0