Snart halv 8..

Jag kan verkligen inte somna.... Vafan, jag är så jävla trött me de går verkligen inte.. Sitter och lyssnar på låtar jag och Stoffe alltid lyssnade på för flera år sedan och jag undrar var all fricking vänskap tog vägen.. Fräh vi hörs inte ens längre?! Mother F.....






Har inget mer att säga förutom att de skulle va kul om du skrev tillbaka once in a while..






Sitter hemma och kollar igenom filmerna och bilderna från kvällens spelning.. Klockrena som vanligt, vissa kanske blev för långa men vad ska man göra.. SÅ fort jag vaknar har ni möjlighet att se dom här i bloggen iaf :) men nu ska jag sova, big day tomorrow..





OnE LovE  / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0