Aj jag brände mig hårt igår..

Lagade mat igår kväll och när jag la in kycklingen i ugnen kände jag att jag brände mig, men de kändes ingenting efter så jag tänkte inte mer på de.. Nu när jag vakna känner jag ba hur hela handen pulserar och mina knogar är helt röda och svullna.. AJ! Jag hatar brännskador, de är nog den äckligaste smärtan.. De ba surrar och pulserar och ba känns som att nån borrar med en sån asfaltsborr i handen.. Wow..

Idag ska jag lägga ner all min tid på att sitta här och få saker att hända.. Helt sjukt va tiden har blivit utdragen efter som folk sagt ja sen går de två dagar så säger dom nej. I aint got time for that shit now..


Oooh bara imorgon kvar sen är jag hemma... Goddamn va skönt! :D





Celph Titled & Buckwild - Styles Ain't Raw (feat. Apathy & Chino XL)




Låten ba va mer än jag förvänta mig, Damn helt insane. 3 favoriter på en o samma låt och den ba dödar!











OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0