Back were I belong

I söndags hände en sak som verkligen fick mig att tänka om. Jag skickade ett mass mess till dom människorna jag känner inte ger mig nått i mit liv. Jag måste prioritera nu, vem och vad är viktigast. Jag har gjort mina val nu och det är inte på grund av någon annan än mig själv. Jag måste kämpa för att komma upp igen. Huvudvärken ni har gett mig dom senaste dagarna bevisar bara att mina val är bra. Jag behöver mina inspirationskällor och just nu finns dom i 1 person. Perfekta människa!

Idag ska jag kolla på en lägenhet också, helt omöblerad så om nån har en extra säng så ring eller maila mig. Vill verkligen flytta in typ nu!


Ska snart ut på promenad igen sen blir de jobb och förhoppningsvis Petters release fest ikväll.. Men de visar sig.

Tills dess



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0