"Du måste va den trevligaste säljaren någonsin"

Pratat med otroligt mkt sköna gubbar idag.

Första samtalet va en riktigt bitter gubbe som hatade på regeringen och pissade ner skatteverket, de klockrenaste va att han verkligen använde orden "man har slitit hela sitt liv för att få en bra pension, sen när man kom dit fick man kuk i röven och blev fattigare än en luffare"
Efter de samtalet pratade jag med en annan gubbe som typ älskade mig! Han sa att jag va den trevligaste säljaren han någonsin pratat med och jag ändrade hans syn på säljare. "Du har precis gjort en gammal gubbes liv värt att leva för igen, hade flera varit som du hade livet varit paradiset"

Oooh jag ba gillar de här jobbet mer och mer för varje dag.. Och btw, jag har 8 samtal och 7 sålda :)





The Clipse ft Pharrell - I'm Good

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0