Extra flörtiga ögon med den där mystiken man vill ha.

De fick jag höra på jobbet idag. Då undrar jag, har jag flörtiga ögon i vanliga fall? Och mystiken man vill ha? Vad menas med de? Jag kan inte se de iaf, men de är väl så om man har kollat sig själv i spegeln minst 10 ggr per dag i 20 år.. Aja, kul att höra iallafall.

Gick superbra på jobbet idag igen, hoppas de fortsätter så här, eller ah varför skulle de inte? Slår ju mina egna rekord varje dag. Underbart! Ser faktiskt fram emot helgen. Jobbar lör-mån så de ska nog bli nya rekord att slå. Har också börjat fundera på vad jag vill göra i framtiden.

Har inte kommit så långt på den tanken men är på god väg iaf. Ska börja testa lite nya saker nu också under dom kommande veckorna, ska bli jätteintressat faktiskt. Ser fram emot att vara delaktig i så mycket saker.

Anyway.. Ska snart lägga mig för imorgon kommer bli en lång men väldigt rolig dag. Så god natt folks så hörs vi imorgon.




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0