Haha har gotlänningar tråkigt eller?

Satt och kollade runt på Aftonbladet och jag såg ett censurerat ansikte som jag verkligen kände igen och kunde nästan direkt koppla vem de va, klickade på länken och såg nått som fick mig att skratta riktigt hårt!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7001626.ab

Tog inte lång stund innan jag såg klippet på ett antal profiler på Facebook och där fick jag bekräftelse på att de va Kim haha! Wow, du har alltid varit lite halvt skadad men mannen, Va är de här?! Hade du tråkigt eller har du blivit en orm?

Fan jag tänkte på en sak, om man kan mata ormar med möss då borde de tekniskt sett också va djurplågeri, men de är okej ändå? Fast när Crazy Kim här biter av huvudet på musen då är de inte okej längre?


Ah gott folk, så här blir man om man har bott på Gotland för länge, man blir ett djur som inte har nått jobb eller framtid.



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0