Han kopierade MIN stil!

I fredags när jag skulle gå ut o gå hade jag på mig en rosa hoodie, färgglad stor klocka, svarta adidas mjukisar, vita AF1, svart mössa och stensköna solglasögon.. Och sen hade jag burberry nyckelbandet runt halsen.. Och jag mötte grannen i trappan och han sa till mig att jag hade en otroligt skön style från topp till tå.. Han verkligen beundrade mina kläder och tyckte att varje gång han ser mig blir han lika chockad för jag ser tydligen bra ut i ALLT. Snubben är runt 25-30, brat, har ständigt kostym och är stenrik yani...

Idag när jag gick till jobbet så mötte jag honom igen och gissa vad han hade på sig...
Svarta adidas byxor, vita sneakers, svart mössa, stor färgglad klocka och en ljus lila hoddie.. Snodde han verkligen min stil eller va de bara ett välidgt konstigt sammanträffande? Jag önskar jag hade kort på mig i fredags och kort på honom idag för de va verkligen exakt, trodde nästan jag såg mig i spegeln.. men men, de visar ju bara hur avundsjuka dom här snobbarna ,som känner att dom måste se stiliga och propra ut 24/7, är på oss yani sköna människor..


Aja anyway.. Sitter på jobbet nu och ska fortsätta ringa.. 2 samtal till sen är jag klar för idag, men jag får inte sluta fören 19 ändå.. Undrar om de kommer bli så idag igen att mina resultathjälper alla andra att komma upp i de dom ska va..








It's frickin cold without you..








OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0