Happy 4:20!

Idag är det den internationella cannabis dagen så happy 4:20 till alla er som bryr er.. Antar att mina vänner som har fastnat i Amsterdam är nog rätt glada att dom fick va kvar just idag.

Anyway, kom precis hem från jobbet och jag insåg faktiskt idag att jag har riktigt sköna människor runt mig där. Vissa är ju mer skadade än andra men det gör de hela mycket roligare.

Imorgon åker jag ner till G-land 1 vecka.. Vet inte om jag ser fram emot de längre.. Skulle helst slippa om jag ska va ärlig.. Kommer bli sjukt mkt att göra på så kort tid, flytta mina saker från bingeby till mamma, fixa klart min tattuering, träffa vänner, hjälpa farsan och ha Cruz... + att jag måste gå igenom alla mail och samtal och komma fram till nått den här veckan för 8e maj är inte långt borta!

i hope you never change..

Godnatt!


OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0