I don't kiss and tell

But I don't care if you tell your boys the details..


Igår jobbade vi sen så drog jag till Petters Release fest, de va helt ok. Va inte där så jätte länge pga en trött motherfucker som hade druckit lite för mkt vin i väntan på mig. Träffade Therese och Johan igen, Askul! Så underbara människor. De äcklar mig hur mkt B kändisar de finns här i Sverige, panka småluder som vill skaffa kompisar. Tror alla från A till Ö va där igår.. Usch skakade så mkt hand, pussade så många kinder.. Jag har nog skavsår.. Anyway, kvällen va overall en bra kväll.


Idag blir de vänta på Mr Mr sen fika och senare hem och sen jobba. Måste ta tag i lägenheten också, vill titta på den idag. Annars vet jag inte hur jag ska göra.. Jag måste ha ett boende nu yani!




Har suttit och skrattat åt samma låt i två dagar nu. Jag ba ÄLSKAR den! Tyvär så har youtube tagit bort videon så ni får bara höra låten men den är så jävla värd!!

SNL ft Justin Timberlake - Mother Lover

Listen and enjoy.

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0