Idag är det här jobbet ba COCK!

Ah systemet är fortfarande nere så nu sitter vi 8 säljare och gör absolut ingenting, så nu tänker jag passa på att kolla upp lite saker som ska fixas i veckan. Perfekt tillfälle att göra de nu efter som att datorn åkte iväg idag. Ah de va då inte bara datorn utan även ägaren till datorn.. Whaa, 1 vecka.. Aja jag har köpt mördar frukost nu iaf så jag kommer klara mig ändå.



Michael Jackson - Liberian Girl




Jag fastnade på den här låten imorse och nu får ni också fastna på den.




En liten klurig gåta som jag ännu inte lyckats lösa. Svaret är inte 500!!

Det sitter 5 barn på en buss med 5 burar var och 5 katter i varje bur.
Hur många ben är de totalt?











OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: andrea M.

510 blir svaret.

2010-04-18 @ 20:29:44
URL: http://download.blogg.se/
Postat av: Anonym

512 st ben

2010-04-18 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0