If only I could sleep!

Ligger här i sängen och vet inte riktigt vad jag ska göra, klockan är just nu 04:21.. Har legat o stirrat i taket, nhä de har jag inte gjort, men jag har iaf legat i sängen och typ spelat spel och kollat på tvär gamla musikvideos.. Exakt de har jag gjort. Gick o la mig vid 22:30 ihopp om att få sova ut o va pigg imorgon, sov till 1 typ sen nu kan jag inte somna.. Drömde att nån väckte mig o fråga hur mycket klockan va så självklart vakna jag och kollade hur mycket klockan va, till min stora besvikelse va de ingen här.. Aja hoppas jag kan somna snart iaf..

Fåglarna skriker utanför mitt fönster, brukar tycka att de är jätte härligt men just nu vill jag ta in dom i lägenheten och tortera dom så don fattar att de är inte okej att skrika så högt/mycket när klockan bara är 04:28.. Mother fuck fåglar idag..

Första och sista gången jag lägger upp en Tupac låt idag, gör de bara för att jag känner att den här låten sticker ut lite från alla hans andra låtar, eller rättare sagt den här låten tilltalar mig så mycket mer än alla hans andra låtar!

Tupac - Brenda's Got A Baby





Ska försöka sova nu, wish me luck. Btw, 10 dagar är rätt lång tid...



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0